Kvällsbabbel.

Jag undrar ju vad jag gör uppe, tror de är kaffet hos svärisarna på fm som hänger kvar. Galet!
Men har ju inte druckigt nu på länge igen.
Har kollat på lite serier nu på kvällen och tagit de lugnt.

Henric är ännu inte hemma och ja när han kommer hem de vet man aldrig. ;)

William sover iaf snällt ännu, förvånad över hur fort han somnade. :S
Hoppas de hänger kvar. ;)

Imorgon åker vi och lämnar saaben hos svärisarna vi har bokat släp och sånt blää dock 8.30 på morgonen!!!

Jag vill börja träna igen, jag saker de. Men samtidigt så behöver jag den där extra timmens sömn på dagen ibland. Shit va den hjälper! Jag menar att gå upp fyra varje dag och sen i säng nio, tio på kvällen. Och hålla igång heeeeela dagen däremellan, try live my life and you will see.
Vi får se helt enkelt. På något sätt går det nog.

Jag har en riktigt rolig grej på kroken, om de blir av.
Och om de blir kommer jag absolut skriva om det men tills dess lite tyst. :)
Time will tell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0