Helvetes jävla skit fan!!!

Alltå HUR typiskt är det inte?!!

När jag åkte hem idag rök det som fan från bilen, jag vet att man inte ska köra bilen då.
Hallå jag är inte dum och jag har faktiskt gått fordon lite bilvett har man ju.
Men.. Stanna på e4? NEJ TACK!
Den rök ju inte hela tiden heller. ;) Bara nästan. :P

Försökte ringa pappa men fick inte tag på honom och hem kom jag ju..
Sen försvann de ur huvudet..
När vi skulle precis sätta oss i bilen kommer jag på de igen och säger de till Henric.
Och så startar jag bilen och gasar lite för att visa och samma igen världens moln!!
Ringer pappa som svarar och som bara har en fråga.
"är de vitt?" Japps de va de ju och han säger direkt, grattis turbon har rasat.
KÖR FÖR FAN INTE BILEN!!
Haha ooooops. ;)

Jaja bilen höll iaf hela vägen hem..

Nästa problem hur tar jag mig till jobbet imorgon??
Oki till jobbet kan jag åka med pappa i värsta fall..
Men hem? Tar väl en två timmar eller något kommunalt.
OCH det är fredag med mitt sista helvetespass..
Med andra ord skulle jag vara hemma runt tio??

Henric ringer sina föräldrar som lånar ut en bil till oss, tack och lov!

Så nu är det verkligen att vi ska köpa ny bil förhoppningsvis i helgen, vi har en intressant...
Så vi får se. :)

Bara jävligt tråkigt att de här hände NU, 3-4 tusen för en ny turbo, bärgare är ett måste för att flytta bilen något mer vilket innebär några tusen till... Alltså SUCK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0