Får man lusten ska man ta den fort innan den försvinner!

Får man lusten att ta en löprunda då ska man fasiken ta den chansen också!
Jag har ju inte haft tid att träna på typ två månader nu vilket suger som fan.
Idag, nu på kvällen fick jag lusten att ta en löprunda ute.
Tog chansen fort som fan innan den försvann. ;)
Henric la ändå William så de passade bra.

Nu har jag kommit in och åååh varför kommer inte den här lusten varje dag?!
Är sååå skönt. :)

Nu blire duscha och sen bums i säng.
Lång vecka framför mig nu.
Saker att göra efter jobbet typ varje dag. :)



Haha såå bra bild från google. ;)

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Ja det är så skönt! Imorgon åker vi yaay =D

Visst? Hans hår är helt underbart haha.



Heja heja Madde. Visst är det skönt att röra på sig. Man får så mycket ny energi! Keep up the good job ;)



Kram på er

2011-07-24 @ 22:35:27
URL: http://jacquelinesoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0