Bättre och sämre..

Idag blev bättre än förra måndagen men sämre än jag hoppats.

Morgonen började riktigt dåligt, ingen lastplats då alla verka ha tagit sovmorgon idag.
Sen när jag väl kommer till första butiken så funkar inte hissen där, så de blev till att plocka om ALLT bröd från palldragare till att springa två vändor med pirran i trappen!!

Annars har de nog gått rätt bra, men snälla ni alla sthlmare, innan ni åker på semester kan ni inte köpa upp MASSA av MITT bröd? ;) Eller ev att ni säger till att ni ska åka bort till MIG. ;)
Är verkligen sjukt svårt att veta hur mycket/lite man ska lägga in nu över sommaren. Helt plötsligt är de slut eller så är allt kvar.. Men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0