Vilken besvikelse.

Jag beställde ju massa bilder från Fuji här för några dagar sen..
Idag kom dom.
MEN vilken BESVIKELSE!!

Korten var alla beställda i strlek 11, det kom i TRE olika storlekar!!
Några av korten var böjda i kanterna och förpackningarna som dom kom i var trasiga, alltså inte påsarna utan "askarna" runt om.
Bilderna låg huller om buller åt fel hålla och allt..
Kul när man har beställt 500bilder att få de så..

Men nu har jag gått igenom alla bilder.
Största storleken skickar jag tillbaka på dom, samt en bild som någon ritat med en krita på?!
Så får vi se vad jag får tillbaka, jag ska iaf ta kort på dom jag skickar tillbaka så det verkligen är dom som jag får sen.

Så här såg de ut.








Kommentarer
Postat av: Jessica

meeh vad tråkigt :(

2011-01-05 @ 20:02:19
URL: http://prullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0