Utanför ja visst.

Jag vill skriva om så mycket men de står still i huvudet.

Snacka om att jag inte är medräknad kan jag ju säga.
Utanför till MAX!

Idag fem över sex på morgonen ringer min jobbmobil,
det hör inte till vanligheten kan jag lova och jag var hör och häpna redan
ute på E4an och åkt förbi Upplands Wäsby på g mot Uppsala.
Det är min chef.

"Ehh vart är du, vi har chaufförs möte nu"

Vi får alltid sms om när det är dags och jag har inte fått något.
Så självklart var jag ju inte där!!

Jag menar till och med pappa som är sjukskriven hade fått de sms,et
men inte jag!!!!

Kommentarer
Postat av: jessica

vad fan håller dom på med egentligen!??

Idioti!

<3

2011-01-12 @ 21:13:22
URL: http://prullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0