Underbar mammalyx.

Igår var Jessica här och jag gjorde naglar på henne blev finfint. :)
Bilder kommer så klart när vi kommer hem.

Jag gjorde även mina egna naglar, men när jag gör mina egna så börjar jag alltid med höger,
sen vänster den kastar jag bara ihop så den blir ALLTID sämre trotts att jag är högerhänt vilket då betyder att den borde bli bättre...
Hm aja får se om jag ska göra om vänster handen. Jag orkade inte det i natt när jag såg resultatet och nu orkar jag inte heller. :P
Får se om jag kanske gör det ikväll när jag ska ut till skogen igen.

Henric och William åkte ju dit igår så jag har ju varit ensam och solo natten och morgonen.
Vet ni HUR underbart det var eller? :P
Att bara få sova utan att vakna av att någon kommer tassande, ingen som har tagit täcket, ingen som vaknar senast sex på morgonen och vill gå upp för att äta frukost.

Henric ringde kvart i tio idag då vaknade jag, sååå underbart. :)

Ska åka till skogen senare så får vi se sen när vi åker hem till Vällingby igen.
Antagligen någon dag i veckan. :)
Har ju massa vänner som jag vill träffa hemma också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0