Träning.

Idag trodde jag verkligen att jag inte skulle hinna till träningen,
så fick Henric att köra mig.
Kom dit två min innan det började men blev ett skönt pass ändå
med Kick and Box.
Nu är kroppen lagom mör, men fredag kör jag igen. :)

Känns skönt att kroppen verkar ta bra på det den här gången iaf.
Håller tummarna att jag slipper benhinneinflammation!
Det är min död.

Men nu är jag nyduschad, nyäten och William sover.
Så tack och hej. Nu lägger jag mig och tar ett till avsnitt i
no ordinary family och sen sova.

Jobbar ju bara måndag, tisdag och onsdag den här veckan
sen har jag tagit ledigt torsdag, fredag och måndag.

Henrics 30års fest lär ta sin tid om man säger så.
Måndagen ska jag BARA sova.

Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Är de långt tills hans stora dag

2011-01-30 @ 22:42:45
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: feztis

Skönt att du hann i tid till träningen.. när fyller han år? Vi ska också ha 30 års fest snart..eller ja om ca en månad :p

2011-01-31 @ 16:31:23
URL: http://feztis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0