Superunderbar söndagsmorgon.

Helt otroligt idag vaknade William sju och då hade han sovit HELA natten och i sin säng.
Underbart kan jag lova. :)

Och så tittar jag mailen i mobilen, allt kommer ju till den nu helt plötsligt när man skaffar sig en ny. :P
Men vilken lycka, jag blev så glad och rörd. Sånt värmer verkligen. :)

Idag startar tävlingen kan jag avslöja, men håller lite i den ännu. ;)
Men kan lova att det är en suuuuupertävling som ni verkligen inte vill missa.

Och vet ni, jag ska berätta om en sak sen när jag kan lägga in bilder men kan säga så mycket att det är
helgens fynd. :)

Nu ropar William att han vill att jag ska komma och måla så de är bäst jag rör mig.

Frukostdags på juldagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0