Skönt.

Idag var jag ju ensam hemma ett bra tag.
Fick mycket gjort även fast jag inte gjorde mycke alls känns de som. :P

Gjorde ju massa mat imorse, skönt att ha sånt klart till veckan så
de bara är att värma, tiden räcker inte alltid till och då är det perfekt
om man har en lucka på helgen tycker jag.

Kycklinggrejset som jag gjorde vart supergott, William åt en stor tallrik
nu på kvällen. Den kommer absolut att göras om. :)
Lasagnen är ute ur ugnen också och ska in i kylen innan vi går och lägger oss,
blir morgondagens middag.

Passade även på att plocka lite här hemma och dammsuga,
inte för att de var så stor mening med tanke på att William lyckades hälla ut en
halv påse chili natchos i hela lägenheten.. Men men kör ju en sväng imorgon ändå
så känns inte som att de spelar så stor roll.

Måste ju visa Nathalies doppresenter från oss. :)
Men det tar tydligen ett halvår att ladda upp bilder ikväll så sorry folks blir en dag utan bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0