Skillnad på vart man jobbar?

På mitt jobb när man fyller år..

Eller nej vi börjar så här.

När jag ganska nyligen börjat på mitt jobb var det en på kontoret som fyllde 60 (tror jag det var).
Han fick en superstor blombukett och vin.
När jag fyllde 20 fick jag NADA, inte ens ett grattis.
När pappa fyllde 50 fick han NADA, inte ens ett grattis..
Hur ska man tolka det att man är mindre värd när man inte sitter på kontoret?
Hm aa det är iaf så det känns..
Det roligaste är nog, på min 20års dag hade vi till och med möte, vi var alltså på kontoret.

Idag fyller min underbara sambo 30år.

Han fick den här. Samt att dom ska bjuda honom på mat imorgon..









Vad är skillnaden på företagen kanske ni då undrar..
Där jag jobbar kanske är mer anställda och man inte har samma koll.
Hm nej snarare tvärt om, Henric jobbar på det stora företaget och jag de lilla.
Det som är skillnaden är att dom högre uppsatta på Henrics jobb bryr sig om dom
lägre sittande också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0