OJ.

Hehe jag inser att blogg.se hade nog väldiga problem igår.
Jag var väldigt sur många gånger när jag skulle blogga, de tog typ 30 min
att lägga upp fyra bilder och så tog de lååång tid innan inläggen kom upp i bloggen också.

Men på mängden kommentarer som folk skickad samma flera gånger så inser
jag att det  var nog inte bara min blogg de va strul med utan något internt.

Har iaf tagit bort dom dubbla kommentarerna som är till supertävlingen som du hittar HÄR
endast så de blir lättare att räkna och inget tjaffs. :)

Aja, nu är jag iaf hemma gaah vad jag inte har lust att jobba längre.
Jag skulle passa utmärkt som hemmafru dock ekonomiskt skulle de inte funka. ;)
Men drömma går väl?

Nu är det säkert många som tycker att "men varför klaga du är ju hemma tidigt"
Då kan jag svara på en gång INNAN ni hinner tänka så..
Jag börjar jobba mellan 5-5,30 på morgonen och jag tar ingen lunch.
Då kan ni räkna ut när mina åtta timmar är klara va?
13.00. Ja juste... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0