Nelly High Heels!!!

Vad glad jag blev när jag kollade mailen, hade fått mail om inbjudan till deras fest.

99 första tjejer får skor, 150 första får en välfylld goodiebag.

Klart man vill gå, Agnieszka va snabb och sa att hon också ville med, så klart hon ska med. :D
Min Jessica ville också med, hon sa direkt JAG SKA MED!!

Underbart brudgäng. :D

Drinkar och förhoppningsvis gratis stuff. Ont i fötterna ingår nog med. ;)

Dagen efter ska jag på dop, så blir en lugn kväll för min del.
Men de gör inget bara kul att komma ut och göra saker och speciellt
med lite tjejkompisar. :D





Kommentarer
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Woho så kul vi kommer ha det! Nu har man någonting att se fram emot!



Stor kram

2011-01-18 @ 20:37:45
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0