Natti natti.

"Natti natti" är Williams nya grej på kvällen. ;)

Nu ska jag bege mig mot sängen, lär däcka direkt.

William är på G att bli sjuk, funderar på om han har ont i halsen.
Han sväljer konstigt och är gnällig.
Men men time will tell.

Imorgon ska Henric ut å käka med jobbet, så imrogon blir det antingen
true blood i timmar, eller i säng vid sju.
Vi får se. ;)

Jag är ju så otroligt glad över att få hålla i en sån här underbar tävling och
jag är också väldigt glad över att så många vill vara med.
Men VET att det är fler som läser som inte har tävlat ännu.
Och till ER kom igen nu klicka på bilden och kasta in en kommentar bara om
vilken barnbok ni skulle vilja vinna, tänk om just DU är den lyckliga. :)

GULY Trading är ju bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0