Lugnt.

Natten här hemma var lugn.
William kom in till oss men ingen av oss har märkt det? Haha. :P
William har börjat vakna lite senare, sover ända till halv sju. ;)
Klart han ska börja med de nu när dagis börjar liksom.
Fast jag är ändå trött och jag har typ ångest över att jag börjar jobba snart igen.
Fy och blä. :(
Jag vill ha MER semester. Men men de får väl vänta, ska ansöka om två dagar till Henrics fest
annars har vi inte planerat något ännu.
Vi får väl se helt enkelt.

Jag funderar på om jag och William ska klä  på oss och åka till affären och handla lite saker
som behövs till ikväll, fast samtidigt känns de dumt eftersom vi måste ha rödvin och
systemet är ju inte öppet nu.. Hm aja vi får se.

Ibland får man muta barn. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0