Lite julklappar i bilder.

Imorgon var planen att träffa brudsen, men som det verkar nu är barnen sjuka. :(
Hoppas att dom inte är det aldrig roligt när barn är dåliga.
Men Violisen har ev öroninflammation igen och Kevin var så rolig i natt att han vaknade halv tre.
Så vi får se hur det artar sig.

William är hör och häpna peppar peppar frisk.
HELT frisk.
Det är så skönt, men det vänder väl när han ska tillbaka till dagis på måndag.
Däremot undrar jag när vattkoppor ska börja gå i våran vänskapskrets, eller på Willams dagis.
Jag tycker att han ska få det nu, så är de avklarat sen.
Alla får det till höger och vänster men antingen är det för långt bort dom vännerna bor eller så
funkar det inte att tajma att träffas just då.

Idag var vi över till Micke på fika på eftermiddagen, mycket trevligt och William röjjde med katterna som alltid. :P
Vi har även ställt upp sakerna i Williams rum nu, men tänkte jag ska byta gardiner också typ imorgon lär jag ju hinna de om jag inte ska träffa brudarna. Så då tar jag nog kort. :)
Vi har ställt upp skrivbordet i vardagsrummet så han kan sitta där med sin lilla dator också. ;)

Nej nu ska jag sova, tänkte jag skulle ha sovit tidigt idag men nej så blev de ju inte.. :P

Några av dom stora julklapparna som William fick av farmor och farfar.
Som ni förstår skulle William behöva en egen lägenhet snart. ;)

Den översta är den vi har i vardagsrummet vid vårat databord. Övre hyllan används som Williams bokhylla men böckerna som vi läser på kvällen för honom.










Kommentarer
Postat av: Isse

Dax att skaffa hus:P???

2011-01-05 @ 21:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0