GULY Trading.

Idag när jag kom hem blev jag sååå glad och det förtjänar MINST ett inlägg själv. :)

Underbara och då menar jag verkligen UNDERBARA GULY Trading Har skickat en
personlig barnbok till William, jag blev helt tårögd. Vilken lycka.
Dom skrev till mig IGÅR om det, och IDAG på låg den hemma bra förpackad
på golvet bland all reklam.
Hur bra service är inte det på en skala? Och jag undrar om dom inte har åkt typ
helikopter hit och lämnat den själv i min brevlåda för det gick så otroligt fort. :)

Jag rekomenderar verkligen ALLA att först vara med och tävla i min tävling om
en personlig barnbok, verkligen en jätte bra present till barnen och lovar att William
kommer att ÄLSKA sin.
Men OM ni inte skulle vara den lyckliga vinnaren så tycker jag ändå att ni ska köpa
MINST en barnbok där för dom är verkligen såå fina.

William älskar att läsa och jag kan nog slå vad om att det här är nya favoriten när han
förstår att han och hans vänner är med i den. :)

Den här har William.

(Bild från GULY Trading)


Sen har dom ju mycket annat roligt också och jag är glad att William inte är
äldre än han är ännu för då hade vi nog verkligen blivit fattiga för får
Henric som han vill ska vi nog ha minst en av varje. ;)

Dom har Radiostyrda Helikoptrar, Radiostyrda Flygplan, Bilbanor, Radiostyrda bilar och båtar.
Ja men ni förstår dom har verkligen allt i ett barns önskelista. ;)

Kommentarer
Postat av: lassika

Första maskinerna börja köra idag.

KRAMIS

2011-01-10 @ 17:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0