FUJISKIT!!

Alltså ni vet ju att jag är sjuk irriterad på fuji!
Henric fick massa erbjudanden från sitt jobb, man fick de när man köpte
saker eller något sånt..

Först fick han ju 300kr att framkalla bilder för.
Sen fick han tre fotoböcker, en beställde jag igårkväll..
Så tänkte jag att ja men då tar jag dom andra två samtidigt så blir det ju bara
en fraktkostnad..
Gör klart båda fotoböckerna och klickar in koderna för att dom ska
bli gratis..
En går in utan problem och det står att den andra också går in men när jag klickar
på kassa så är det bara avdragit för en!!
Då tänker jag att aja kanske bara går att ha ett erbjudande per order så tar bort en av
böckerna.
Skickar iväg första boken och så fyller jag i för den andra igen,
MEN DÅÅÅÅ funkar ju inte rabattkoden för den har jag ju redan klickat
i en gång?!!!!

Imorgon dåå jävlar ska dom få höra, då ska jag ta ut all min ilska på det där äckliga
jävla skit helvetes företaget!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0