Ensam hemma.

Idag var min sovmorgon..
William kom in flera gånger "MAMMAAA" haha sötnöt.
Han tyckte att de räckte att sova då. ;)
Gav upp efter ett tag och gick upp.
Gjorde en tidig lunch till grabbarna eftersom dom skulle iväg.
Men dom behövde ju äta innan iaf.
Gjorde köttbullar och stuvade makaroner till dom.
Snabbt och enkelt. :)

När de va klart började jag med köttfärsåsen, ska göra lasangne tänkte jag
så när jag ändå höll på kunde jag ju fortsätta.
Måste springa och köpa mjölk bara till vitsåsen. ;)

Gjorde även någon kyckling grejs som fanns i en kokbok, ska bli kul att se hur de smakar sen.
Men de blir nog bra, jag menar de är ju jag som gjort det. ;)

Nu ska jag lägga mig i sängen och bara slappa, glo på film och sånt i min ensamhet.

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Oj inte mkt sömn här

Konstigt barn vaknar tidigt, men lägger sig tidigt

Gott me lasagne

Ha en bra söndag

2011-01-30 @ 10:59:45
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0