Duktiga jag. :P

Idag har jag verkligen hunnit med mycket av de som skulle göras.
Tvätten är tvättad, nya gardiner är uppe, julen är nere, maten är i magen, tvätten på sin rätta plats, alla Williams nya kläder är märkta, och köket är avstädat.

Imorgon får vi middagsgäster, mycket trevligt. :)
Vi har faktiskt aldrig haft över Petra med familj på middag.

Ska jag avslöja maten? :P
Aaa de kan jag nog. :)

Blir fransyska, potatisgratäng och hemmagjord rödvinsås.
Till efterrätt blir det LYXIG Hallonpaj med vaniljsås.

Hoppas de blir så gott som de låter. ;)
Rödvinsåsen kör vi en favorit i repris från nyår, det är våran nya grej tror jag.

Haha vet ni vad mina barn gör? Ja just nu har jag nog två, Henric cyklar på Williams nya trehjuling, och William kör på traktorn. Haha och så rejsar dom. Det ser så jävla roligt ut ni anar inte, självklart har jag tagit bilder dom kommer väl ut imorgon eller något. :P


Kommentarer
Postat av: jessica

fina, underbara vän :) <3

2011-01-06 @ 21:23:30
URL: http://prullis.blogg.se/
Postat av: jessica

fina, underbara vän :) <3

2011-01-06 @ 22:28:28
URL: http://prullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0