Avklarade saker.

Idag har jag hunnit med en del faktiskt.

Fick 300kr i rabatt på att beställa bilder på fuji av Henric här innan jul.
Så de skickade jag in. Och så vann jag ju hos Petra i november på SUMOpix så passade på att beställa en tavla därifrån också. Hehe blev inte som man skulle kunna tro kan jag lova. ;)

Skönt att få lite saker avklarat som man känner att man inte hinner med annars.

Imorgon ska vi åka till Aquarium ska bli mysigt jag har aldrig varit där heller så lite extra roligt.
Pappa kommer upp och åker med oss, det kommer William uppskatta kan jag lova. :P

Har även möblerat om i Williams rum eftersom han fått MASSA stora julklappar.
Kommer bilder när pappa tar med sig de sista upp imorgon.

Har även fått i mig två glas vin, så nu säger jag god natt. ;)

Kommentarer
Postat av: feztis

Haha jaså? ja, men det är ju fina tröjor så många har nog likadana :p



Kul med aquarium, har heller aldrig varit där, vi tänkte åka dit i somras men det blev aldrig av.. vi brukar ju iofs åka till tropikariet här ibland, men är väl kanske inte samma sak :p



Det skulle vara kul om du la ut bilder sen på hans rum och nya saker :) Tycker alltid sånt är så roligt, att se hur andra har det ;)

2011-01-04 @ 07:14:26
URL: http://feztis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0