Allergi.

Jag är ju nötallergiker. I natt kände jag hur halsen började svälla igen.
Inte så väldigt ovanligt jag är rätt van.
Men de jobbiga var att höra pipljudet själv. Men men de gick ju bra.
Jag känner min kropp för väl för att veta att de är oki.

Grabbarna hade med nötter när dom kom igårkväll och satt å käka, antagligen så
fick jag i mig något av de på något sätt.
Kan ha varit att jag och Henric höll varandra lite i handen och att jag tagit mig i ansiktet/munen
efteråt.
Aja skit samma.

Men idag nu när jag la William så började ögonen klia.
Suck, alltså börjas det nu med pollen och skit för mig.
Direkt när plusgraderna kom så börjas det.
Och det är inte så lite ögonen kliar då heller, dom är rödsprängda nu. :/

Har iaf en del tabletter kvar men sen måste jag ha påfyllning det där är några tabletter
som ALDRIG får vara slut hos mig, från december till typ oktober/november.. Helt galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0