5 1/2år.

Idag har jag och Henric varit tillsammans i 5 1/2 år.
Kom på det nyss. :P
Dagarna springer förbi nu när vi är lediga, tråkigt jag vill vara ledig läääängre.
Usch känns jobbigt att de bara är så några dagar kvar.
Kunde man inte vinna lite pengar så jag kunde få vara ledig ett tag till? ;)

Idag var vi till Aquarium på djurgården, mysigt var det och William älskade det. :)
Dock var det väldigt litet, men som sagt var ju mycket för Williams skull vi åkte dit.
I sommar får det bli skansen, vi var ju till Eskilstuna zoo sommaren som va
William tittade överallt och ville helst klappa på allt och titta på alla djur. ;)
Det dumma var dock att vi tajmade med sommarens typ varmaste dag. :P
Men skansen blir nog bra, vi har även våra funderingar på kolmården men vi får se.
De bästa är att Sussi har husvagn, så tajmar vi någon helg när hon jobbar får vi säkert låna den. ;)

Vi tänkte ju köpa lägenhet nu, men som de ser ut rinner de ut i sanden.
Henric har även en annan fundering jag är väl kanske inte lika positiv som han är men vi får väl se vad som händer helt enkelt.

Bjuder på våran nyårs (tolvslaget) puss. :)


Kommentarer
Postat av: sandra

Grattis i efterskott!!!

Va härligt det rullar på för er :)



Aqvrium är skoj. Men jag håller med om att det är litet.



Va är det för spännande funderingar ni har??? nyfiken i en strut



Kram!!!

2011-01-05 @ 09:45:33
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0