Still...

Här hemma är vi ja men gissa fortfarande dåliga.
Jag sov från och till, till klockan halv elva idag?!!
Henric är hemma på vab med William så jag har
en liten chans att bli frisk iaf..
Gick upp åt lunch gick och la mig igen typ.
Då sov jag och William typ två timmar.

Jobbet ringde och gav mig tips på att det är bra om
jag fixar en till sjukskrivning så de inte blir strul med
fk när dom nu på onsdag kliver in och ska betala mig pengar.
Jag hoppas verkligen att jag är frisk tills dess!!

Jag är så jävla less på att vakna på morgonen då ha
ganska låg feber runt 37,5-38.. Sen på kvällen 39-39,7..
Alltså de är INTE oki!!!

Vårcentralen ja men för ovanlighetens skull hade dom inga tider..
Ja är man förvånad? Nej inte de minsta..
Jag får ringa imorgon igen och hoppas att dom har tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0