Rosaaaaa.

Haha i min lastbil har jag en regskyllt som de står "Pink Lady" på.



Idag blev jag stoppad av Polisen för blåskontroll.
(dom brukar inte stoppa lastbilar eller om de hade varit en kvinna som var polisen hade hon inte stoppat mig rättare sagt)

Men blev stoppad och drog ner rutan och han säger
"Jasså Pink Lady.. " Och skrattar lite.
Och jag svarar "ja men självklart" och tar fram mitt körkort.
Då ser han naglarna haha.
"haha jaaa rosa va det ju iaf" ;)

Det är kul att bli stoppad om man får en trevlig polis. :D

sen säger han. "ojoj du har hunnit med mycket du"
(han såg ju mina bokstäver, B, C och CE.)
då svarar jag "hehe ja de är klart, bara A kvar sen är jag nöjd"

blev väl lite mer ordväxling också men inge kul att skriva ut. ;)

Självklart va det bara att åka för mig men jag kastar gärna några extra ord om det är någon som är trevlig mot mig och rolig dessutom. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0