Nötallergiker.

Ja som ni många vet så är jag nötallergiker.
Idag har grabbarna som varit här käkat nötter.
Nu har jag utslag i hela ansiktet och halsen som redan var svullen..
Ja den är det samma.
Underbart med allergier. Håller på att klia sönder mig samtidigt
som jag hostar sönder lungorna.

William har ännu mera feber som de är nu, innan han däckade i mitt knä låg
den på 39,4 den stiger alltså mer och mer för varje dag MED alvedon.
Aja inte mycke att göra.
Jag har också feber men all energi går ju till min prins.

Det konstiga är hur ett barn med så hög feber (för oss är de högt eftersom
både jag och William är lågtempade ligger på 36,3 normaltempade annars
ligger på ca 37,3.) orkar hålla igång, han leker och stojjar ändå..

Nej nu beger jag mig till sängen. Hoppas på att William sover bra i natt.


Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Har ni redan tredje bilbarnsstolen?? (ser en på bilden)

2011-02-27 @ 13:39:26
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Andrea

Vilka underbara Bamse-tavlor!

2011-02-27 @ 21:43:29
URL: http://frusvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0