Nagelbyggning på G.

Igårkväll började jag göra om naglarna direkt när William somnat.
Men eftersom jag inte vet hur mycket jag orkar/hinner så får jag göra en och en.
Gaah skit segt. ;)
Har hunnit med fyra nu. Tar ju sån jävla tid att fila bort de gamla på naglarna.
Samt att igår tittade jag på film samtidigt.
Burlesque. ;) Hehe blev lite nagelbygge och mycket filmtittande.
Tittade även på Mean girls 2 riktigt tjejfilm. ;)

Får se hur mycket jag hinner ikväll.
Har inget speciellt att titta på ikväll tror jag så då går det nog lite fortare.
Eller aa vi får se. ;)

Blir faktiskt riktigt sött kan avslöja lite.. tre färger. ;)

Var ju iofs toknöjd med mina rosa naglar men behöver göra dom kortare och det blir bara jobbigt med stjärnorna som redan är på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0