Morgondagens 30års fest under kontroll.

Nu är ännu mera klart tills imorgon.
Jag är ju en planerare så känner ingen som helt stress.
Allt är under full kontroll.

Imorgon måste jag en sista sväng och handla det absolut sista till festen,
sen till fesvåningnen och göra bål samt skära upp grönsaker.
Ska även ställa fram glas till bålen och så får vi se hur jag gör med glas till borden..
Inte bestämt mig ännu. Får se om man får ta det själv fast samtidigt är de ju smidigast om de står framme.

Det blir iaf olika färger på bålerna,
den alkoholfria blir rosa och den med alkohol grön.
Blir nog bra. :)

Ska även fixa en nagel imorgon på förmiddagen, sen måste vi ta upp sängarna och packa till William som ska få följa med farmor och farfar hem. :)

Just nu väntar jag på att vampire diaries avsnittet för veckan ska bli klart så ska jag se det och sen sova.
Så puss och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0