Mer död än levande.

Igår var vi mer döda än levande, kvart i tolv vaknade jag till och tittade på mobilen och inser vad klockan är.
Egentligen skulle jag vara och lämna nyckeln tolv men tack och lov hade han som äger resturangen skickat sms och undrade om vi inte kunde ses två ist.
Passade mig rätt bra då. ;)

Jag var kvar till efter ett på natten och städade.
Henric kom hem runt två, halv tre.
Sen kom Tony efter tre.

Så vi alla behövde sova. :P
Blev pizza och sen åkte vi.

William hade haft det superbra hos farmor och farfar, han hade sovit till halv nio!!!
Har aldrig hänt hemma men skönt att han visat att han faktiskt kan sova länge någon gång.

God morgon typ... Tony passade på att ta kort på oss när vi låg i sängen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0