Just nu..

Här är de inte så kul..
Men börjar med natten.

William har varit väldigt varm hela natten, vaknade och skulle gå upp vid två.
Jag gissade att han var hungrig/törstig så skickade upp Henric
för en flaska välling.
Gick bra.
William somnade om efter mycket om och med och snurrande.
Vid fyra vaknade han igen och skulle upp.
Gissade då att han var törstig och skickade upp Henric för att ge
honom vatten.
Han somnade om ca tjugo i fem..
Min klocka ringde tio i.
Behöver jag ens säga hur trött jag varit hela dagen?!
Och har det inte varit William som har väckt mig av allt hostande
ja då har det varit jag själv.
Trotts hostmedicin och halstabletter.

Pallrade mig till jobbet och klarade hela dagen TROTTS feber.
Jag är galen jag vet, men hade inget val.
Chefen hade semester och fanns ingen annan att ringa.

Kom hem i lagom tid till Williams läkarbesök.
Där visade de INGENTING!
Samma som för mig.
Ungen har 39graders feber (hela dagen ända sen igår kväll trotts ipren/alvedon).
Enda är att vila och dricka honungsvatten.
Hon skrev iaf ut hostmedicin till mig.
Tack och lov..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0