Helgen.

Ja som ni har märkt så har jag inte bloggat något i helgen.
Vi har ju varit i byn.

I fredags så var jag så gott som helt frisk.
Natten till lördagen kom allt tillbaka.
Jag fick ont i halsen och blev dålig igen!!

Blev hämtad av Sussi runt halv tio, och så åkte jag och William till henne.
Pappa var också där och sen kom Jessica och Niklas.

Mycket trevlig lördag var det, Jessica sminkade Sussi och då blev jag också sugen så hon fick ta mig med. :P

Sen körde Sussi ut oss till Henrics föräldrar igen.

I natt blev jag ännu sämre och nu känns de som att jag är sämre än var jag va förra veckan!!
Va fan är de för skit som har bosatt sig i min hals?!

Idag har vi åkt hem, stannade och handla bara på vägen.
Nu har vi käkat och snart ska William i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0