God natt.

Ohh, William är inte på plus just nu.
Han äter inte och han sover inte.
Vet inte hur lång tid de tog att få honom att sova idag. Tror nog att de tog över två timmar.
Jag somnade iaf innan han gjorde det. ;)
Henric kom in nyss och väckte mig tack och lov.

Så nu beger jag mig mot nästa säng.
Blir vab med förkyld och febrig unge nu iaf.

HOPPAS han sover länge imorgon men de är väl bara se i stjärnorna efter..

Klär på sig själv pyjamasen. <3
Det är INTE oki att sitta på bordet hemma hos oss men de va bara där han ville sitta och klä på sig. Knäppunge.




Kommentarer
Postat av: sandra

Hihihi!!! så söt han är :) Tråkigt att det råder sjuka. Hoppas att han vill äta och sova mera idag så han kryar på sig.



Hihi!!! Sinnom tid så dyker det upp något;P



Kram!!!

2011-02-08 @ 10:12:56
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0