Febern stiger trotts ipren. :(

Ja som ni förstår så blir det inte mycket bloggande just nu.
William har fått högre feber efter han fick ipren.
Vi var ju tvungna att åka och handla bla glass till honom så de finns
hemma nu om han blir ännu sämre.
När vi kom hem låg de på 38,3.
Det känns så hopplöst. Som att de bara börjar om hela tiden.
Och min huvudvärk har kommit tillbaka också. Ännu bättre.
Helgen ligger jag väl totaldäckad IGEN!
GAAAAHHH!!!

Henric får ändå ta William till läkaren imorgon.
Lika bra tycker jag.

Hm.. har funderingar på att sova i Williams säng i natt.
För att få sova alls.
Känns som att de blir väldigt varmt annars och eftersom både jag
och William hostar lär vi väl väcka varandra hela tiden.

Nehe.. Sova nu då kanske för att orka imorgon?

Så här pigg är verkligen inte min lilla prins nu, han somnade i Henrics knä. :(


Kommentarer
Postat av: Mickan (tävling pågår!)

Stackars liten! :( Hoppas han blir bättre snart! Och hoppas du blivit av med huvudvärken.



Kram

2011-02-25 @ 02:31:02
URL: http://angel-like.com
Postat av: Millah

Du får ta och börja tipsa folk så det blir några med och tävlar =) Ha en bra dag Kramar Millah

2011-02-25 @ 09:26:56
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Malin

Usch:( Då när vi va hos läkaren när vi va sjuka fick ja ge W 4 ipren och 4 alvedon för att han skulle bli frisk. Per dag då.



Ja tog två alvedon och en ipren var 6-8e timme annars gick inte febern ner. Helt sjukt!



Hoppas ni inte har influensa som vi hade!



Kram

2011-02-25 @ 09:55:55
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0