Feber..

Alltså allvarligt?!
Idag när jag hämtade William sa dom att han har feber.
Dom var precis på väg att ringa mig (när dom tempade honom hade han strax
över 37).
Dom väntade ett tag med att ringa och tempade honom mellan två och tre dom vet ju att
jag kommer mellan tre och fyra varje dag och dom vet att jag också
är sjuk och William visa inte att han led av de och de är ju inte så högt heller.
När jag kom så bad jag dom att tempa igen för att kolla med sama temp
och då hade den stigit. Ca 37.8.
Alltså hur typiskt är de här?!!
Dom sa även att dom tycker att han har börjat hosta väldigt mycket
och så har han varit väldigt dålig i magen.

Så imorgon blir han hemma inge snack om saken.
Ringde Henric och han sa att han kunde VABA, jag har ju precis fått hem
lastbilen för imorgon så lika bra att jag provar på en dag.

Men Henric får ringa och boka tid till läkaren.
På William kanske dom gör en bättre undersökning än på mig.

Kommentarer
Postat av: Malin

Usch ni har de lite som vi tycker ja:(



Krya på er!

Kram

2011-02-24 @ 20:17:01
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0