Dagens status.

Just nu har William fortfarande feber.. Den ger liksom inte med sig vi har gett upp typ.. Bara vänta ut skiten.. Även fast de är sjukt jobbigt.
Han hostar också hur mycket som helst idag på morgonen fick han en flaska välling och då var han påväg att kräkas igen.. Jävla hosta!! Snorig är han med de rinnger verkligen hela tiden och jag har äntligen förstått hur folk kan änvända tygnäsdukar.. Alltså pappaer då skulle han nog knappt ha hud kvar på näsan av allt torkande..

Jag själv.. Ja min feber den kommer och går hela dagarna. Igårkväll hade jag feber och på dagen..
Just nu har jag feber men inte så jätte hög.
Hostar som jag vet inte vad och snorar.

Henric.. Ja han har ju inte sovit något i natt så han ligger och sover troligtvis bakis. ;)
Men annars är han frisk.

Mitt vackra. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0