Allvarligt?!

Vad är det som händer egentligen?!
Jag förstår inte och jag är så jävla less på alla motgångar just nu.
Eller oki kanske inte riktigt motgångar men det händer saker hela tiden,
och det är fan inte positiva saker heller.

Vi åkte och handla direkt när Henric kom hem, ska ju baka och sånt
när jag blir ledig så skönt att ha en mindre sak att göra.

Vi kommer fram till affären tar en kundvagn och sätter William i den som vanligt.
Går en bit på parkeringen, efter kanske 10meter flyger William bakåt.
Henric (som kör vagnen) är snabb och får tag i honom.
Vagnen var sönder!!! Vet inte hur man ska förklara men om ni tittar nästa gång ni
är vid en kundvagn förstår ni.
Delen han satt i var lös längst ner så han flög liksom bakåt.

Vet ni det sjukaste?! Det var tejpat typ fyra varv där nere så att de inte skulle märkas!!!

TÄNK OM Henric inte fått tag på honom då hade den ju gungat till så mycket att han hade flugit ur och slagit i huvudet och i värsta fall hamnat på huvudet i backen!!!

När vi kom in i butiken... Behöver jag ens säga hur arg jag var?!


Kommentarer
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Ush vad hemskt:( Vad sa personalen då???



kramar

2011-02-01 @ 20:41:08
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0