Vattkopper.

William har med största sannolikhet fått vattkopper. Igår hade han några prickar på mage och rygg, idag fler och större. Vårdguiden sa att jag skulle titta i hårbotten och två stora där som redan är vätskefyllda. Ringde vårdcentralen eftersom jag redan varit hemma en vecka med honom för hans förkylning så behöver jag ju läkarintyg, och så ska dom skriva ut salva som vi kan hämta ut mot klåda om det behövs i helgen. William är lite varm men inget speciellt ännu tror jag. Verkar som att det är en som kliar redan med, fast det är en av dom största. Skönt att ha det avklarat och innan jul med men dumt att det blev just nu ändå.. hoppas att det går över fort och blir lindrigt för hans del. Min lilla prins.

Kommentarer
Postat av: sandra - mamma till niklas & nora

Stackarna. Inte roligt alls. Men skönt attdet bröt ut nu och hinner gå över till jul. Hälre sjuk innan jul än på den. Sen är det ju skönt att ha vattkoppor avklarat medans de är små också. Varken Niklas eller Nora har haft det än :/



Krya på sig till sötnosen!!!

2011-12-09 @ 15:05:30
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Usch, inte kul alls med vattkoppor :(

2011-12-09 @ 16:20:41
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin- Julkalendern är igång!

Åhh stackarn! Men skönt att ha det "avklarat" :D



kram

2011-12-09 @ 16:33:19
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0