Värsta pojkvänsakademin.

Det är något jag och Henric har tittat på lite till och från.

Idag var tydligen finalen.



Jag har typ varit arg på TJEJERNA från början.
Alltså allvarligt?! Vad är de för IDIOTER till tjejer!??

"Du är bättre på att göra som du blir tillsagd nu"

VA?! Vill dom ha en jävla hundvalp så finns det att köpa!

Ja killarna är ju idioter de har man ju sett på fler av dom, men tjejerna då?!
Är nästa program om DOM då?!

Har du sett de här programet och vad har varit din tanke då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker de är kul att folk ställer upp på vad som helst bara för att få vara med på tv.. :)

2011-12-07 @ 00:08:45
Postat av: Rebecka

Nyheterna är da shit! Slipper man kolla på alla SKIT program tips tips tips ;)))

2011-12-07 @ 08:20:49
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Jag har sett det och jag blir så ARG på programmet. Fattar inte.. Usch, nä ska inte berätta. haha

2011-12-07 @ 19:08:14
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har sett det och undrat hur f## tjejerna pallar och ha såna killar!! Ja hade kastat ut dom som en soppåse ...

2011-12-08 @ 20:39:52
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0