Vad önskar ni er i julklapp?

Igårkväll pratade vi lite om julklappar här hemma.
Och Henric kläcker ur sig "vad önskar du dig i julklapp?"
Ehhh, ja vad önskar jag mig egentligen?

Oki, jag skulle gärna vilja ha en ny mobil då jag hatar den jag har.
Men känns sjuk onödigt då jag ändå betalar för den här telefonen eftersom det är abonemang..

Oki, jag skulle gärna vilja ha en ny kamera som tar bättre närbilder så jag kan ta ordentliga bilder som blir bra på naglarna.
Men kameran jag har är ju egentligen grym, endast närbilder som inte blir precis så skarpa jag vill att dom ska bli..

Önskar mig att han ska titta på min dator för att se vad som är fel på den så jag kan använda mig av mina program och kanske få ännu en grundkurs i ps av bästaste Sandra. ;)
Men de är ju egentligen ingen julklappsönskning utan bara mer fakta - TA TAG I DET ungefär. ;)

Men annars?

Ja typ ett nytt boende? Nya möbler till det nya boendet?

Det är ju inget som går liksom..

Så vad önskar ni andra er i julklapp? :)


Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Jag vet inte vad jag önskar mig :O

2011-12-08 @ 09:18:50
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Emma

En spaweekend m Stoffe utan barn:) och att du flyttar ner hiiiiit

2011-12-08 @ 09:33:40
Postat av: sandra

ja de där med julklappar är svårt tycker jag med, för har man itne en sak som vuxen då köper man de jue hehe. så i år så önskar jag mig itne nått utan vi brukar kunna köpa nått tillsammans till hemmet eller till oss själva :)



hehe mm lilla hudik som itne har nått hehe.



kramen

2011-12-08 @ 09:46:48
URL: http://sandraleinonen.bloggplatsen.se
Postat av: Jessica

Önska dig egentid med varandra en natt på hotell i gamla stan! :) jag tar hand om lilleman! :)

<3

2011-12-08 @ 09:57:02
URL: http://prullis.blogg.se/
Postat av: suss

En julklapp som du kan önska dig och som inte kostar något är att få mer hjälp i hemmet av honom. Tvätt, städ, m.m. kramiz

2011-12-08 @ 10:27:05
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Någonting som jag önskar mig är faktiskt att få gå på massage. Nu ska ju jag och Magnus åka till trosa på lördag och gå på spa och massage, men jag önskar mig ett presentkort på det här i stan så jag kan göra det efter jul, kanske i januari när man känner att man behöver lite extra energi!



kramar

2011-12-08 @ 15:51:02
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: alexandra mamma till Tove och pysen i magen

jag önskar mig i två saker som hör ihop lite.

Först önskar jag mig presentkort hos en fotograf så vi kan få professionella bilder på hela familjen.



sen önskar jag mig presentkort så jag kan framkalla bilderna på canvas.

2011-12-08 @ 19:17:15
URL: http://axdal.se
Postat av: Sanna

Min önskelista är lång, men antar de blir så när man precis flyttat hemifrån och de är en del köp kvar innan man kan kalla det ett riktigt hem. Ibland annat önskar jag mig en gardinstång (saknas en forfarande), lampa till taket till både hallen och vardagsrummet, en soffa, mattor, fler blommor, fler gardiner, lakan, handukar etc. och ja, listan är lång som sagt.



Kram Sanna

2011-12-08 @ 20:10:53
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0