Strömavbrott mitt i naglarna.

Igår gjorde jag naglar på Henrics systerdöttrar Denise och Louise.
Började med Denise, som (som alltid) ;) ska ha dom naglarna som tar längst tid haha. ;)
Men snygga blev dom iaf. :D

Sen vart det pause för lite mat, kanongott med hasselbackspotatis och fläskfile och så hade dom gjort en grönpepparsås. MMMmmmm kan lova att det var hur gott som helst. :D

Sen började jag med Louise naglar, hon skulle ha liknande mina naglar dock andra dekorationer.
Allt gick kanon tills vi har tummarna kvar hon har precis lagt in sista pekfingret och då blir det kolsvart!

Strömmen gick, William blev lite rädd tills pappa fanns där.
Vi är ju mitt ute i skogen så när strömen går då blir det verkligen bäcksvart.
Tur för dagens ungdomar som har mobilerna med sig. ;)

Ljus blev tända och ja naglarna kunde vi inte göra något mer åt.
Utan uvlampa så stelnar det ju inte.

Tur som är så har en av deras kompisar ett gelekitt så dom fick åka dit innan dom åkte hem och lägga det sista.
Jag gjorde allt jag kunde för att underlätta men mer gick inte utan ström. :/

Jaja försökte ta bilder så got det gick ändå så ni ska få se deras naglar.
Men dom lovade att ta bilder själva också så jag kunde ta dom med om det behövdes. :D

Nu tror jag att jag har lite "semester" i nagelbyggena.

Nästa bokning är nästa helg, då kommer Rebecka upp igen så ska vi göra nya naglar. :D
Hon vet vad hon vill och om de blir som jag ser dramför mig kommer det bli galet snyggt. :)
Då ska vi även passa på att gå på bio hon och jag, kanonmysigt.

Rebeckas naglar som hon har nu, och jjaaaaa hon vill ha så där sjukt galet snyggt långa naglar. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0