Sovmorgon i en evighet.

Idag fick jag sovmorgon, var helkonstigt när jag vaknade lite innan tio.
Det kändes som att klockan var efter tolv på dagen!
Men kan ju ha att göra med att vi gick och la oss vid nio? ;)

Jaja otroligt skönt med sovmorgon kan jag lova att det var iaf. :)

Men eftersom Henric ska dricka ikväll så fick jag sovmorgon idag, han vill ju ha det imorgon.

Nu är vi lediga en hel vecka tillsammans.
Sen börjar jag jobba igen, Henric och William är lediga ytterligare en vecka själva.


Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Haha ja, men jag har bestämt mig för att om jag vinner 100 eller mer, så behåller jag pengarna. Men vinner jag under 100 så köper jag nya lotter för de pengarna :) för det är ändå lotter som jag fått av företag osv så betalar inget :D

2011-12-31 @ 15:38:29
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0