Nyårsafton.

Idag är det nyårsafton, men som "små"barnsförälder så tycker inte jag att det är någon bigdeal.
Jag har vuxit ifrån det där med att supa och allt sånt.
Det var kul när vi var 14. Nu? Nej tack.

Vi har varit i valet och kvalet rätt länge nu med vad vi ska göra idag.
Vara hos svärisarna?
Åka hem och ha en myshemma kväll?
Åka in till södertälje en stund?

Jaja nu har vi iaf bestämt oss, vi är i skogen nu hos svärisarna.
Senare åker jag och Henric in till Södertälje och äter lite mat (om något är öppet) och sen till Henrics kompisar en liten stund.
William ska vara kvar här i skogen med farmor och farfar (ungen vägrar numera att åka härifrån). :P
Vi kommer dock inte stanna så länge, typ titta på tolvslaget och sen åker vi nog hemåt.
Henric har köpt några öl och ja jag får dricka läsk haha.

Vill inte släpa med en trött William när vi ska till Henrics kompisar, dom bor trångt och de kommer att vara rätt mycket folk där (vännerna) och då finns det ingenstans att lägga William när han vill sova, och sen släpa upp honom när vi ska åka, nej tack. :)

Vad ska ni andra göra?


Kommentarer
Postat av: Carina

Jag hade middagsbjudning här hemma, tycker det är så skönt att vara hemma när man har barn, bara att lägga dom och man slipper släpa på trötta barn.

Vi hade en lugn och mysig kväll.

Kram Carina

2012-01-01 @ 12:50:38
URL: http://ghoosthouse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0