Ny vinnare i lucka 22.

Lucka nr 22 står Uffes saker och ting för och någon av er blir en lycklig vinnare till en valfri produkt till ett värde av 200kr.


Eftersom förra vinnaren inte har hört av sig till mig så drar jag en ny vinnare. :)




Av hela 107 tävlanden så var det nr 35 som blev den lyckliga vinnaren. :)

Grattis Anders (utan blogg)!
Vänligen maila mig på [email protected] med rubriken Vinnare 22.
Maila mig vilken produkt du önskar vinna samt dina uppgifter.
Du har till den 1/1 klockan 21.00 på dig att höra av dig annars dras en ny vinnare.

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Grattis till honom :D

2011-12-31 @ 11:21:59
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Anders

E de jag eller? :-)

Ha De!

2012-01-01 @ 18:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0