Nagelfrågor, på mig bara! ;)

Jag har fått många mail och frågor om naglar och vad jag använder mig av för produkter från Nagelgiganten, vad jag rekomenderar för startpaket osv osv osv osv.. :P

Så därför mina kära vänner tänker jag knepa ihop ett helt inlägg till er om det.
Mina favoriter, startpaket jag rekomenderar och ja lite smått och gott. :)

Det jag vill att ni fortfarande ska tänka på är att jag faktiskt inte är utbildad, jag är självlärd.
Men har dock gått och gjort naglar tidigare och studerat det på så sätt, sen även läst på om det otroligt mycket.
Oki visst man ska egentligen utbilda sig så är det bara. Det kommer inom sin tid. ;)

Men nu till er mina nageltokiga läsare, vad vill ni veta?
Skriv ALLT ni tänker på så ska jag göra mitt bästa.


Jag tänker inte gå in på hur jag bygger i det här utan nu tänkte jag skriva om produkter och sånt.
Och självklart kommer jag att använda mig av Nagelgiganten, passande att det är just därifrån ni kan tävla om ett presentkort i dagens lucka också? ;)


Kommentarer
Postat av: jessica

du kan ju ta steg för steg bilder på mig när du kommer hit på fredag? :)



åååh längtar ihjäl mig!!!!

2011-12-20 @ 23:03:17
URL: http://prullis.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Gud vad kul :D

2011-12-27 @ 19:23:19
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0