Award.

Jag har fått en Award av söta Melissa.

Så här skrev hon om mig.
Madde å Madde du och jag har pratat ända sen vi var gravida med Vincent&William så det är ju snart 3 år sen, vi hittade varandra på BDB (bilddagboken) och sen började vi prata mer och mer och än idag håller vi kontakten
En super go och snäll tjej som jag inte vill tappa kontakten med!


När man har fått den här utmärkelsen är det tänkt att man ska göra det här:
1. Klistra in awarden på din blogg
2. Tacka personen som gav dig awarden och länka till bloggen
3. Välj ut fem personer/bloggar som du vill ge awarden till
4. Lita på att dina följare sprider kärleken till andra bloggare
5. Och det viktigaste: Ha roligt och stötta varandra!

Jag skickar denna award vidare till dessa 5 fina bloggare

Jessica -

Min underbar vän som jag har känt sedan vi kallade vi kallade varandra för typ "feta kosa" osv. :P
Haha, ja med andra ord har vi känt varandra väldigt länge. ;) Sedan grundskolan någon gång.
Glad och ställer alltid upp.

Emma -
Fina Emma, vi har inte känt varandra jättelänge men känns ändå som att vi har känt varandra hela livet.
Helan och halvan från första kommentarerna vi skrev till varndra ungefär.
Glad, och sprider glädje som bara den.

Beatrice -
Fina fina Beatrice, nyfunnen bloggvän som skriver glada kommentarer på bloggen
Skriver om sitt liv och sonen. Känns som att vi har träffats många gånger om men ändå ingen gång - ännu får man ju tillägga. :)

Förken M -
Hur underbar är inte denna människa?
Hennes kommentarer som man hittar titt som tätt när man kommer in värmer otroligt mycket.
Känns som att jag skulle kunna sitta hemma hos henne när som helst och dricka kaffe.

Adara -
Kul blogg med stor variation, mycket bilder och modetips. Har följt henne bra länge nu och kommer absolut att fortsätta följa henne. :) Hennes fotografier är helt underbara och hennes teckningar ännu vackrare.

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Tack finaste !! Jag ska försöka hinna förvalta den väl sen mellan gröten, skinkan och klapparna ;)

Idag är det dock jobb-jobb-jobb som gäller !!

Kramar

2011-12-23 @ 10:04:00
URL: http://www.frokenmela.se
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Vad roligt för de som fick en award av dig :)

2011-12-23 @ 11:23:18
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin- Julkalendern är igång!

Åhh TACK snälla :)

Jag ska ta och göra den awarden när jag har lite mer tid :D



Men TACK igen för dina fina ord och GOD JUL!

2011-12-23 @ 19:54:26
URL: http://beabofink.blogg.se/
Postat av: Emma-ROCK N ROLL MAMA

underbara Du!!! helan och halvan stämmer in mycket väl=)

2011-12-25 @ 10:19:53
URL: http://www.finest.se/emis
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Nämen åh vad sött skrivet!! :D tack så jättemycket söta du! <3

2011-12-30 @ 00:47:08
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0