Väderbabbel, snö!!!

Vilken skillnad de är på landet egentligen.

Har ju både syskon och mamma i Pajala, i fredags tror jag det var så hade dom 42 grader på dagen..
På natten hade dom 5 grader. Alltså ser ni skillnaden?!
Redan nu har dom börjat med minusgrader på nätterna.
Systersonen Simo fick ha tjocktöja, vantar och mössa när dom skulle gå ut igår!
Dom har satt på elementen inne!

Här i sthlm.. Ja William gick med shorts, thsirt och foppisar till dagis halv sju. ;)
Det var inte ens kallt här då!

Att det kan vara så stor skillnad, läste på en annan fb sida att där hon bor typ Gällivare trakterna så snöade det i helgen!!!!

I Pajala räknar man med att snön kommer typ slutet september.

Här nere har jag inte ens börjat tänka på snö och helvete ännu. ;)
Får vi ha kvar sommaren lite till? Denna värme är precis lagom för mig. :)
Oki lite mer sol kanske men inte mycket!! Bara så man kan vara vid plaskdammen (när ryggen blir bra).

En gammal favorit. :D


Kommentarer
Postat av: Louise

han hade fodrade byxor och en tjcok jack oxå..

Jag älskar denna bilden på William.

hoppas ryggen blir bättre snart.

kramar

2011-08-09 @ 09:38:37
URL: http://pajalamamma.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hoss oss haglade det förut :p

2011-08-09 @ 14:49:29
URL: http://prullis.blogg.se/
Postat av: Melissa - Mamma till 2 prinsar

så jäkla söt så jag tror jag dör!



du vann tävligen jag hade på bloggen grattis!

om du mailar mig din adress så kommer vinsten på posten :)

Kram

2011-08-09 @ 19:27:23
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: lassika

Haha, ja inte tror jag väl att det blir snö än inte. Dom har lovart 20 grader till helgen igen så vi får väl se om det stämmer. Jag hoppas att ryggen blir bättre. Men du måste nog gå till doktorn snart. Krya på dig KRAMIS

2011-08-10 @ 18:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0