Skrotnisse.

Vad fort dagarna går fast man inte gör ett skit..
Jag har verkligen inte gjort något idag alls.
Och ändå är det snart dags att hämta William.

Ikväll ska Henric ut med jobbet.
Det innebär att jag och William får lite egentid tillsammans.
Synd bara att jag inte kan göra så mycket, men bara mysa är bra underbart de med. :)

Undrar vad vi ska äta ikväll bara inte att jag orkar stå upp så länge i stöten,
så någon enorm jätte middag blir det inte.
Och frågar jag William så säger han "köttbullar" eller "pizza" så kul är han. ;)

Jaja dags att hämta hem min skrotnisse.


Kommentarer
Postat av: lassika

Man kan ha mys på ett lugnt sätt också KRAMIS

2011-08-12 @ 21:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0