Underbar dag.

Ni anar inte hur kul vi har haft idag. :D

Och shit vilken service cirkus maximum har!
Vi bokade biljetter imorse på nätet, så åkte vi upp till vällingby.
Samma sekund som Henric försökte hämta ut biljetterna ringde min mobil.
Det var Cirkus Maximum som ringde!!!
Hon frågade om vi fortfarande var intresserade, för biljetterna gick inte att hämta ut efter i torsdags.
(det borde ju inte gå att boka biljetter då tycker man ju)

Sa att självklart att vi ville ha biljetterna, och då sa hon att det bara var att komma till cirkusen sen och säga till om våra två platser så var dom uppbokade och klara.
Snacka om tur? :D

Oki, inte lika mycket tur hade vi när vi skulle gå dit, vi ville inte ta med vagnen dit då vi förstod att man inte fick ta in den. Så William fick gå. Bara de att det började regna - SPÖREGNA!!
När vi kom fram var jag så blöt att det bokstavligen gick att vrida ur min klänning. (gjorde det) Haha. :P
Var som hon sa bara att säga till och vi fick våra platser längst fram. :D

Var sjukt kul att vara på cirkus jävligt länge sen jag var det, William satt som ett ljus med stora ögon.
ojoj vad han njöt. Och ni skulle ha sett vad han skrattade när hästarna och hundarna framträde. :D
Värt varenda krona!

Kommer bilder sen när jag orkar, kanske imorgon. :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Tack så mycket! :) puss

2011-08-29 @ 07:16:36
URL: http://prullis.blogg.se/
Postat av: sandra - mamma till niklas och nora

Åhh vilket lyx. Låter som ni inte bara hade tur med biljetterna utan även en kanon dag. Ja du minns knappt när jag var på cirkus sist. Inte ofta man går nej.



Ok. Fick adrig tag på någon då de var slut på både Ica och Tempo. Men jag tycker iaf att det var tufft. Inte varje dag man är med i tidningen.



Kram!!!

2011-08-29 @ 12:14:29
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0