Trött på att vara liggande.

Nu är jag riktigt trött på att vara liggandes. Jag ligger vaken från halv sju när henric och William går. Jag kan inte somna om så då drar jag igång datorn och ligger och kollar på glee. Är ju ett bra tidsfördriv rätt kul också. ;) fick tips av min da idag om att de stått i tidningen att om man har ryggskott ska man röra sig lite för att inte stelna. Detta tänker jag prova idag. Även om de gör ont så jag vill gråta när jag rör mig så försvinner de, ja då är det värt det!

Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma till 2 prinsar

glömde nog skriva den :P

men nu finns den där :D

kram

2011-08-10 @ 11:40:34
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0