Tradera häng..

Åh min lilla prins ligger i soffan och sova, han kollade på den lilla sjöjungfrun och däckade. :)
Själv sitter jag och lägger ut mer grejer på tradera.
Två par skor till som har legat väääldigt länge..
Fötterna växte efter graviditeten så.. Ja inte mycke att göra åt.

En POP tre i ett jacka också. Får se om jag hinner ska det ut en "baby bag" typ bärsele också.
Helt ny aldrig använd eftersom vi fick en annan.

Sånt har vi liggandes, i massor!

Jaja bara att fortsätta eller hur? Lite saker kan jag ju bli av med iaf. :P
Hela skrivbordet är fullt just nu med "sälja" saker. ;)
Eller aa lite annat med. :P Men ser förjävla stökigt ut kan jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0